یکشنبه ۰۳ فروردین ۰۴

خرید میز اداری شرکتی

۱۷ بازديد

میز اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین نکات در خرید میز اداری شرکتی کدامند؟ بهترین قیمت میز اداری شرکتی مدرن را از چه شرکتی تولید کننده مبلمان اداری می توان تهیه نمود؟

منبع نوشته : خرید میز اداری شرکتی

میز اداری یکی از تجهیزات مهم و اساسی در هر محیط کاری و اداری است که نه تنها به افزایش بهره وری کارکنان کمک می‌کند، بلکه باعث ایجاد یک فضای کاری مناسب و مدرن نیز می‌گردد. خرید و قیمت انواع میز اداری شرکتی مدرن با ویژگی های منحصر به فرد مانند طراحی زیبا و کاربردی، استفاده از امکانات و فناوری های پیشرفته در ساخت، توجه هر شرکتی را برای تجهیز فضای اداری خود، جلب می‌کند. با خرید میز اداری شرکتی مدرن و مناسب، می‌توانید نه تنها زیبایی و آراستگی محیط کاری خود را افزایش دهید، بلکه به بهبود کارایی و بهره وری کارکنان خود نیز اقدام نمایید.

استفاده از میز اداری شرکتی می‌تواند به افزایش بهره وری کارکنان شما در محیط اداری تان کمک نماید. با استفاده از انواع میز اداری، کارکنان و پرسنل شما قادر خواهند ‌بود با تمرکز و نظم‌ بیشتر به مسئولیت های کاری و حرفه ای خود بپردازند. باید توجه داشته باشید که انتخاب میز مناسب باعث افزایش تمرکز و کارایی در انجام وظایف روزانه می‌شود. شایان ذکر است که تمامی محصولات ما در مبلمان اداری بینو دارای استانداردهای مدرن طراحی بوده و بر اساس طرح و مدلهای پیشرفته در دنیا طراحی و تولید می شوند. در همین رابطه، می توانید برای خرید انواع تجهیزات اداری نام برده از اطلاعات دقیق مشاورین و کارشناسان ما در زمینه های مختلف طراحی و بازسازی فضای اداری و طراحی دفتر کار با استفاده از جلسات مشاوره خرید مبلمان اداری رایگان استفاده کرده و نهایت بهره را از دانش متخصصین ما در شرکت برنا یاور ویرا ببرید. در همین رابطه مهمترین محصولات در گروه های زیر دسته بندی می شوند و شما می توانید از آرشیو گسترده ما در رابطه با انواع مبلمان و دکوراسیون داخلی استفاده نمایید.

  • میز اداری
  • صندلی اداری
  • پارتیشن اداری
  • کتابخانه اداری

تاثیر انتخاب و خرید میز اداری شرکتی

در حقیقت استفاده از تجهیزات اداری استاندارد و مدرن مانند میز اداری شرکتی مدرن می تواند در ایجاد یک فضای کاری کارآمد و قدرتمند تاثیر بسزایی داشته باشد. این نوع میزها از طراحی‌های جدید و منحصر به فرد برخوردار هستند و باعث ایجاد یک محیط کاری مدرن و جذاب می‌شوند. مدیران و گردانندگان شرکت ها و سازمان های اداری باید به این مطلب دقت کنند که استفاده از تجهیزات اداری استاندارد و ارگونومیک می تواند باعث افزایش خلاقیت و رضایت کاری کارکنان و پرسنل در محیط های اداری می شود و در دراز مدت باعث افزایش راندمان کاری آنها می گردد.

امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد میز اداری شرکتی نیز نقش مهمی در انتخاب این نوع میزها دارند. این میزها معمولا دارای امکاناتی همچون قفسه‌ها و دراورهای جداشدنی هستند که به کاربران امکان مدیریت بهتر فضای کاری و نگهداری فایل ها و مدارک مهم را می‌دهند. همچنین طراحی زیبا و جذاب این میزها، باعث افزایش زیبایی و شکوه دفتر کار می‌گردد و به ایجاد یک فضای کاری استاندارد و مدرن که دارای اتمسفر مثبت و تاثیر گذار است کمک می کند.

نکات مهم در خرید میز اداری

همانطور که پیشتر توضیح داده شد، تجهیزات اداری که دارای استانداردهای طراحی و دیزاین هستند و از متریال مناسب و مقاوم ساخته شده اند می توانند تاثیر مثبتی بر میزان بهره وری پرسنلتان داشته باشند. به همین دلیل، کارشناسان و متخصصین ما در مبلمان اداری بینو با ارائه اطلاعات دقیق در زمینه خرید و قیمت میز اداری شرکتی مدرن سعی کرده اند تا مهمترین نکات را در این زمینه در اختیار شما همراهان ارجمند قرار دهند. شایان ذکر است که خدمات ما دارای طیف گسترده ای می باشد که مهمترین آنها عبارتند از :

  • طراحی اتاق مانیتورینگ
  • طراحی فضای اشتراکی
  • طراحی اتاق کنفرانس
  • طراحی انواع دفتر کار
  • بازسازی دکوراسیون اداری
  • طراحی روف گاردن
  • اجرای پروژه های اداری

همانطور که مشاهده می فرمایید، خدمات شرکت برنا یاور ویرا که با نام تجاری بینو شناخته می شود تنها به ارائه محصولات اداری خلاصه نمی شود و این شرکت با برخورداری از چندین تیم طراحی و تولید آماده است تا تمامی خدمات مورد نیاز شما در زمینه تجهیز و بازسازی انواع فضاهای اداری را در اختیار شما همراهان ارجمند قرار دهد.

۱. ملاحظات طراحی زیبا و کاربردی

در خرید انواع میز اداری، توجه به طراحی، سبک اجرا، زیبایی های بصری و نوع کاربری محصول دارای اهمیت بسیاری می باشد. یک میز اداری باید دارای زیبایی بصری باشد تا به زیبایی محیط کاری شما و ایجاد اتمسفر سازنده کمک نماید. همچنین باید به گونه‌ای طراحی شود که با نوع کاربری و شغل شما همخوانی کافی داشته باشد و از راحتی و سلامت فیزیکی کاربرانتان به خوبی پشتیبانی نماید. در حقیقت، توجه به این نکات در انتخاب و خرید میز اداری می‌تواند باعث افزایش عملکرد و بهبود کارایی همچنین میزان راحتی کاربران در محیط اداری تان کمک نماید.

۲. اهمیت فناوری پیشرفته در ساخت میز اداری شرکتی

استفاده از فناوری‌های پیشرفته در طراحی و تولید تجهیزات اداری، می‌تواند به بهبود عملکرد و بهره‌وری کارکنان و پرسنل شما کمک کند. وجود استانداردهای ارگونومیک و استفاده از امکانات پیشرفته در ساخت میز و تجهیزات اداری مانند شارژر بی‌سیم، پورت‌های USB و حتی سیستم‌های اتصال به اینترنت، می‌توانند به راحتی و سرعت عمل کارکنانتان در انجام وظایفشان یاری رسانند. بنابراین، در انتخاب و خرید میز اداری شرکتی، به اهمیت استفاده از فناوری‌های پیشرفته موجود در ساخت و تولید میز و تجهیزات به خوبی دقت نمایید.

۳. تاثیر خرید میز اداری مناسب بر زیبایی و کارایی محیط

خرید یک میز اداری مناسب، می‌تواند به زیبایی و کارایی محیط کاری شما کمک کند. با انتخاب یک میز با طراحی مدرن و زیبا محیط کاری شما زیباتر و دلپذیرتر خواهد شد. همچنین، انتخاب یک میز کاربردی و مناسب باعث افزایش بهره‌وری و راحتی کاری کارمندان خواهد شد. بنابراین، در خرید میز اداری حتما به این نکات توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. علاوه بر این پیشنهاد ما این است تا پیش از اقدام به انتخاب و خرید تجهیزات حتما با مشاورین و کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو تماس گرفته تا بتوانید با دقت بیشتری برای تجهیز فضای اداری تان اقدام نمایید.

کلام پایانی

با توجه به مزایای استفاده از میز اداری شرکتی و نکات مهم در خرید آن، می‌توان نتیجه گرفت که انتخاب و استفاده از این نوع تجهیزات اداری می‌تواند به بهبود بهره وری و راحتی کارکنان کمک نماید. وجود طراحی‌ منحصر به فرد و مدرن باعث ایجاد یک محیط کاری مدرن و جذاب که دارای کارایی مورد نیاز است، می‌گردد. همچنین، انتخاب صحیح تجهیزات اداری که مطابق با نیازهای کاربران و محیط اداری شماست، می‌تواند به بهبود کارایی و راحتی پرسنلتان در محیط کاری کمک های موثری نماید. بنابراین، استفاده از میز اداری شرکتی با ملاحظه و نکات مطرح شده در این نوشتار می‌تواند به بهبود کارایی و افزایش بهره وری در محیط اداری و شرکتتان موثر واقع شود.

عزیزان و همراهان ارجمند برای دریافت مشاوره خرید مبلمان اداری و اخذ اطلاعات دقیق در رابطه با تجهیز و بازسازی انواع فضاهای کاری و مسکونی خود لطفا با مشاورین و کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو تماس حاصل فرمایید.

میز اداری پایه فلزی

۱۴ بازديد

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین ویژگی های میز اداری پایه فلزی چیست؟ برای خرید بهترین مدل های میز پایه فلزی به چه نکاتی باید توجه شود؟ در دنیای امروز که طراحی دفاتر اداری به سرعت در حال تغییر و تحول هستند، انتخاب مبلمان مناسب برای ادارات و محیط‌های کاری بسیار مهم است.

منبع نوشته : میز اداری

یکی از اجزای اصلی مبلمان اداری، میز اداری است که نقش بسیار مهمی در ایجاد یک فضای کاری بهره‌ور و عمل‌گرا دارد. زمانی که به انتخاب میز اداری ایده‌آل برای دفتر کار می‌پردازید، یکی از تصمیمات اساسی که باید بگیرید، انتخاب پایه مناسب میز اداری است. انتخاب بین پایه‌های ام دی افی و پایه‌های فلزی می‌تواند بر زیبایی کلی، کارایی و دوام میز شما تأثیر بسزایی بگذارد. هر گزینه ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارد.

راهنمای خرید بهترین مدل های میز پایه فلزی

در این مقاله، به بررسی مزایای استفاده از مبلمان اداری با پایه فلزی می‌پردازیم و نشان می‌دهیم که چرا این نوع میزها به عنوان یک گزینه پویا، با دوام و کارآمد در محیط کاری شناخته می‌شوند سپس به شما کمک کنیم تا تصمیمی آگاهانه بگیرید. قبل از اینکه درباره مزایای میز اداری فلزی نسبت به میز اداری تمام ام دی اف صحبت کنیم، مهم است که توضیح دهیم که ام دی اف چیست؟ یک ورق ام دی اف چیزی نیست جز یک تخته که با یک روکش ملامینه پوشیده شده است. تخته‌هایی (MDF) که این  روکش‌های ملامینه‌ها بر روی آن‌ها اعمال می‌شوند، تخته‌هایی هستند که شامل ذرات چوب با رزین به هم چسبیده هستند.

هرچند که میز اداری تمام ام دی اف که ویژگی‌های خوب زیادی نیز مانند توانایی مقاومت در برابر تابش نور خورشید،  رطوبت و بخار دارد،  اما دلایل دیگری همچون فرسایش و ساییدگی، باعث می‌شود که این گزینه در برابر میز اداری فلزی کمتر پیشنهاد شود، پس در ادامه برخی از مزایا و معایب میزهای اداری پایه ام دی افی را بررسی می‌کنیم.

مزایای میز اداری تمام ام دی اف

۱. ظاهر طبیعی

میزهای اداری با پایه ام دی اف طرح چوب به دلیل جذابیت و گرما و ظاهر طبیعی‌شان، محبوبیت زیادی دارند. آن‌ها حسی از زیبایی طبیعی را به هر فضا اضافه می‌کنند و می‌توانند با کمی سلیقه در فضاهای اداری با سبک دکوراسیون داخلی مختلف، از کلاسیک تا مدرن، همگرا شوند.

۲. تنوع و سفارشی‌سازی

تولیدکنندگان ورق‌های ام دی اف امروزه این ورق‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی تولید می‌کنند از رنگ‌های ساده تا طرح چوب و بتن و سنگ، همین موضوع باعث می‏شود تا تنوع رنگ بندی در میز اداری با پایه ام دی اف بسیار گسترده باشد و بتوان رنگ بندی‌های مختلفی را به فضا افزود.

معایب میز اداری تمام ام دی اف

۱. حساسیت در برابر آسیب؛ میز اداری پایه فلزی

چوب به رطوبت، تغییرات دما و خراش‌ها حساس است. اگر به درستی مراقبت نشود، ممکن است در طول زمان متلاشی یا شکسته شود و ظاهر زیبای خود را خیلی زود از دست بدهد.

۲. محدودیت در قدرت و مقاومت

اگرچه چوب به طور کلی قدرتمند است، اما از نظر مقاومت، به فلز، نمی‌رسد. بارهای سنگین یا جا به جایی‌های مداوم می‌تواند باعث ضعیف شدن یا شکستن پاهای ام دی اف میز اداری در طول زمان شود. حالا و پس از دانستن ویژگی‌های میز اداری ام دی افی به بررسی مزایا و معایب میز اداری فلزی می‌پردازیم:

مزایای میز اداری پایه فلزی

در ادامه به بررسی هرکدام از ان موارد خواهیم پرداخت تا شما را با جزئیات بیشتر آشنا نماییم.

  • پایداری و دوام
  • طراحی شیک و مدرن
  • سازگاری با فضای کاری مدرن
  • کارایی و انعطاف‌پذیری
  • سهولت در نگهداری و تمیز کردن
  • طول عمر بالا
  • مقاومت بهتر در برابر ضربه
  • امنیت
  • سلامت
  • صرفه‌جویی در طولانی مدت
  • استفاده بهینه از فضا
  • دوست دار محیط زیست
  • طراحی چند منظوره
  • کارایی راحت
  • حرکت آسان و ایمن
  • میز اداری پایه فلزی برای خانه

۱. پایداری و دوام

میز اداری فلزی برخلاف میزهای اداری ساخته شده از مواد دیگر مانند ام دی اف یا شیشه، دارای پایه‌های قوی و مقاومی هستند که از بارهای سنگین نیز پشتیبانی می‌کنند. پایه‌های این نوع میز اداری قدرت و پایداری سطح بالایی ارائه می‌دهند که آن‌ها را برای استفاده‌ بدود دغدغه مناسب می‌سازد. میز اداری فلزی می‌تواند وزن قابل توجهی را بدون آسیب دیدن به ساختار خود تحمل کند.این ویژگی باعث می‌شود که این میزها برای استفاده در محیط کاری با استفاده مداوم و فشار کاری زیاد، مناسب باشند. علاوه بر این‌ها، فلز، نسبت به سایر مواد، تحت تأثیر انتشار نور بیش از حد تغییرات دمایی قرار نمی‌گیرد.

۲. طراحی شیک و مدرن؛ میز اداری پایه فلزی

میز اداری پایه فلزی، علاوه بر دوام و قدرت، دارای طراحی‌های شیک و مدرنی نیز هست که به زیبایی و لاکچری بودن فضای کاری کمک می‌کند. این میزهای اداری معمولاً با خطوط ساده و شکسته طراحی شده‌اند که به فضای کاری یک حس زیبا و منسجم می‌بخشند.

۳. سازگاری با فضای کاری مدرن

با توجه به روند پیشرفت و تغییر دکوراسیون داخلی در محیط‌های کاری، میز اداری فلزی از نظر طراحی و شکل، با انواع دیگر مبلمان اداری مانند صندلی‌ اداری، کمد‌ها و قفسه‌های اداری، سازگاری بیشتری دارند. این سازگاری از این نوع میزها یک گزینه ایده‌آل برای طراحان محیط‌های کاری مدرن می‌سازد؛  پس اگر طرفدار سبک مینیمالیست مدرن یا صنعتی هستید، میز اداری با پایه فلزی می‌تواند انتخابی عالی باشد. خطوط نازک و تمامیت‌های فلزی آن‌ها ظاهری معاصر به هر فضای اداری می‌دهند.

۴. کارایی و انعطاف‌پذیری؛ میز اداری پایه فلزی

میزهای اداری با پایه فلزی به عنوان یک پلتفرم کاری منعطف و کارآمد عمل می‌کنند. میز اداری فلزی معمولاً دارای اندازه‌های سفارشی  سازی شده و گاهی نیز ارتفاع قابل تنظیم هستند که به کاربران امکان می‌دهد آن‌ها را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنند و از آن‌ها برای انجام وظایف مختلف استفاده کنند.

۵. سهولت در نگهداری و تمیز کردن

فلز به عنوان یک ماده غیر‌نفوذپذیر، باعث می‌شود که میز اداری پایه فلزی بسیار آسان به تمیزی برسد. برخلاف میز اداری تمام ام دی اف که ممکن است در معرض خشکی، رطوبت و خاک ظاهر آلوده‏ای بگیرند، میز اداری فلزی به آسانی قابل شستشو و تمیز کردن است و به مدت زمان طولانی تمیزی خود را حفظ می‌کنند.

۶. طول عمر بالا

مقاومت بالای پایه فلزی باعث دوام این مدل میز اداری می‌شود. میز اداری فلزی می‌تواند سال‌ها با نگهداری حداقلی بدون مشکل دوام بیاورد. در واقع می‌توان گفت این پایه‌ها مراقبتی نیاز ندارند که این مزیت بسیار بزرگی است. میز اداری فلزی به طور متوسط دو برابر طول عمر سایر میزهای اداری را دارد، با یک عمر بیش از ۲۰ سال در شرایط استفاده کامل از آن. تراورس‌های فلزی برای نگه‌داری از فایل‌ها و تابلوی میز اداری، همگی جلوی رخداد شکم دادن میز اداری و تحلیل رفتن آن را می‌گیرند و تضمین می‌کنند که عملکرد آن بیش از بیست سال به شکلی کاملا بدون تغییر تضمین شود. علاوه بر این، هرگونه آسیب معمولاً قابل تعمیر است.

۷. مقاومت بیشتر در برابر خراشیدگی و ضربه

اداری پایه فلزی علاوه بر مقاومت در برابر وزن سنگین و سایر مواردی که در بالا اشاره شد در برابر سایر آسیب‌های احتمالی نیز مقاومت بالایی دارد؛ خراشیدگی یا آسیب به علت برخورد تی و جاروی تمیزکننده یا برخورد صندلی اداری به لبه‌ها هرگز به وجود نمی‌آید، مشکلاتی از قبیل شکستن یا جدا شدن لبه‌ها را نشان نمی‌دهند، ضربات نهایتا باعث خم شدگی می‌شوند و هرگز شکستگی در کار نخواهد بود و پوشش رنگ الکترواستاتیک استفاده شده در میزهای اداری بینو تقریبا هرگز آسیب نمی‌بینند.

۸. امنیت؛ میز اداری پایه فلزی

وزن فلز خودش باعث پایداری بالای میز اداری فلزی می‌شود. علاوه بر این پروفیل‌های آهنی در برابر آتش یک مزیت هستند، این ویژگی به ویژه برای میز اداری مناسب واحدهای مالی و حسابداری و بایگانی ادارات بسیار مهم است، چرا که این پایه‌ها از گسترش آتش جلوگیری می‌کنند.

۹. سلامت

میز اداری پایه فلزی حضور حشرات، مایت‌ها و آفات را کاهش می‌دهد. نفوذناپذیری آن همچنین باعث می‌شود میز اداری فلزی مقاومت بالایی در برابر باکتری‌ها  داشته باشد، که یک موضوع اساسی در بهداشت محیط کار است.

۱۰. صرفه‌جویی در طولانی مدت

درست است که قیمت میز اداری فلزی از میز اداری تمام ام دی اف گران‌تر است. (برای اطلاع از قیمت این نوع میزها با کارشناسان فروش بینو تماس بگیرید.) اما با توجه به دوام آن، اگرچه سرمایه‌گذاری اولیه ممکن است کمی بیشتر باشد، در طولانی مدت نشان دهنده صرفه‌جویی است، زیرا آنها از مد نمی‌افتند و در ظاهری همیشه نو حفظ می‌شوند.

۱۱. استفاده بهینه از فضا؛ میز اداری پایه فلزی

بهره‌وری بهتر از فضای اداری ، به ویژه در برخی از میزهای اداری، مانند میزهای ال‌دار و فایل‌دار، با گزینه‌هایی مانند درب‌های کشویی در درون خودشان با ابعاد خارجی یکسان، فضای ذخیره‌سازی داخلی بیشتری به کاربر می‌دهند. همچنین فضای خالی داخل پایه فلزی باعث جلوگیری از خفه شدن فضا و عدم دسترسی به پشت میز می‌شود. علاوه بر این میز اداری فلزی در اغلب موارد مدولار است که این موضوع باعث می‌شود تا در صورت جا به جایی دفتر کارتان میز اداری شما همچنان کاملا کارآمد باشد.

۱۲. میز اداری دوست دار محیط زیست

استخراج فلز پایدارتر از چوب است و همچنین، در پایان عمر مفیدش نیز بیش‌تر است، میز اداری فلزی می‌تواند بدون از دست دادن هیچ‌یک از ویژگی‌هایش بازیافت و یا استفاده مجدد شود. فولاد در پایان عمر مفیدش ۱۰۰٪ قابل بازیافت است. تأثیر کمتر آن بر آلودگی‌های زیست محیطی بر اساس قابلیت استفاده مجدد و دوامی است که نسبت به میز اداری با پایه ام دی اف دارند. آلودگی زیست‌محیطی فولاد نه تنها پایین‌تر است، بلکه ارزش‌گذاری بهتری در گواهی‌نامه طراحی اکولوژیک محصولات دارد.

۱۳. طراحی چند منظوره؛ میز اداری پایه فلزی

علاوه بر قدرت، دوام و کیفیت، استفاده از میز اداری پایه فلزی همچنین به دلیل انواع امکانات طراحی که ارائه می‌دهد، محبوب شده است. میز اداری فلزی خطوط ساده‌ای دارد که فضا را روشن‌تر می‌کند و به طور هماهنگی وارد هر سبک دکوراسیونی می‌شود. آنها به راحتی با هر کف پوشی سازگار می‌شوند و می‌توانند با سایر اجزای دکوراسیون اداری ساخته شده از مواد دیگر مانند چوب، ملامینه، pvc، پارچه یا چرم ترکیب شوند.علاوه بر این، می‌توانند در هر رنگی، رنگ شوند تا بهتر به نیازهای طراحی و برندینگ شرکت بپیوندند.

۱۴. کارایی راحت

استفاده آسان یکی از ویژگی‌های مهم میز اداری فلزی است. طراحی آن امکانات تنظیمات متعددی را ارائه می‌دهد، که به فضای موجود و روش هر تیم یا نفر سازگار است. علاوه بر این، می‌توانند دمونتاژ شده و به راحتی منتقل شوند و دوباره نصب شوند بدون اینکه لازم باشد نیروی متخصصی برای نصب به شما مراجعه کند یا هزینه‌ای بپردازید.

۱۵. حرکت آسان و ایمن؛ میز اداری پایه فلزی

میز اداری فلزی حتما سبک تر از میز چوبی است و این موضوع به شما کمک می‌کند تا اگر به دلایل مختلف احتیاج به جابه‌جایی این میزها دارید بدون دردسر آن‏ها را جابه‌جا کنید و به اتاق‌ها یا بخش‌های مختلف دفتر کارتان منتقل کنید.

۱۶. میز اداری پایه فلزی برای خانه

میز اداری فلزی همچنین گزینه‌ای ایده‌آل برای کار در منزل است. در واقع، آنها مد شده‌اند، و نه تنها در سبک‌های صنعتی و مدرن،  که حتا در صورت ترکیب پایه فلزی با صفحه ام دی اف طرح چوب کاملاً با مبلمان چوبی ترکیب می‌شوند. آنها می‌توانند بخشی از دکوراسیون کلاسیک با عناصر گرم مانند فرش‌های سنتی، صندلی‌ها و سایر اجزای هوم آفیس شما باشند. در کنار توجه کردن به ویژگی‌هایی مانند دوام، ایمنی، کیفیت و تمیز کردن و نگهداری آسان، که قبلاً اشاره کرده‌ایم و در زندگی روزمره شخصی و خانوادگی ما بسیار ارزشمند هستند میز اداری فلزی گزینه‌ای به شدت جذاب برای به کار گیری در هوم آفیس است.

معایب میز اداری پایه فلزی

در ادامه به تشریح معایب میزهای اداری پایه فلزی خواهیم پرداخت تا شما را با جزئیات بیشتر آن آشنا نماییم.

۱. عدم وجود گرما و ظاهر طبیعی

برخلاف چوب، فلز از گرمای طبیعی و جذابیت ارگانیکی که چوب به ارمغان می‌آورد، بی بهره است. این موضوع باعث می‌شود که طراحانی که به دنبال ایجاد فضایی طبیعی و استفاده از گیاهان و فلاورباکس در دکوراسیون اداری هستند از میز اداری استقبال نکنند.

۲. قیمت بالاتر؛ میز اداری پایه فلزی

معمولاً میز اداری با پایه فلزی هزینه بیشتری نسبت به میزهای با پایه ام دی افی دارند، که ممکن است برای برخی از مشتریان انگیزه کافی برای انتخاب آن‌ها را از بین ببرند.

کدام گزینه برای شما مناسب است؟

انتخاب بین میز اداری تمام ام دی اف و  میز اداری نهایتاً به ترجیحات شخصی شما، سبک دکوراسیون فضای اداری شما و استفاده‌ای که از میز مدنظر دارید بستگی دارد. از نظر کارشناسان طراحی و فروش شرکت مبلمان اداری بینو بهتر است عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  • زیبایی‌شناسی: آیا ترجیح شما زیبایی طبیعی چوب است یا ظاهر مدرن فلز ؟
  • دوام: آیا از میز اداری استفاده سنگین یا جا به جایی مداوم انتظار دارید؟
  • مراقبت: آیا مایلید زمان بیشتری را برای مراقبت از میز اداری تمام ام دی اف صرف کنید یا ترجیح می‌دهید با مراقبت کمتری از میز اداری پایه فلزی استفاده کنید؟
  • سبک دکوراسیون داخلی: آیا میز اداری با سبک دکوراسیون شما هماهنگ‌تر است یا میز اداری تمام ام دی اف؟

با در نظر گرفتن این عوامل، می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام گزینه بهترین تطابق را با نیازها و ترجیحات شما دارد.

کلام پایانی

در بحث میز اداری تمام ام دی اف و میز اداری، پاسخ مشخصی وجود ندارد. هر دو گزینه مزایا و معایب خود را دارند. پایه‌های ام دی افی با طرح چوب یا سنگ زیبایی طبیعی و خالصی را به میز اداری ارائه می‌دهند اما نیاز به مراقبت دقیق دارند. پایه‌های فلزی قدرت و زیبایی مدرن را به همراه دارند اما ممکن است از گرمای طبیعی محروم باشند. در نهایت، انتخاب شما باید بر اساس سبک شخصی، استفاده مدنظر و آمبیانس مطلوب شما باشد.

پرسش‌های متداول

۱. آیا میز اداری پایه فلزی مقاوم‌تر از سایر میزهای اداری است؟

پایه‌های میز چوبی به طور کلی به اندازه پایه‌های میز فلزی قوی نیستند. فلزات قدرت و پایداری بیشتری ارائه می‌دهند که مناسب برای استفاده‌های سنگین هستند.

۲. آیا پایه‌های فلزی میز اداری به سرعت خراش می‌خورند؟

میز اداری پایه فلزی ممکن است اگر با اشیاء تیز یا سنگین در تماس باشند، خراش ببینند. اما مراقبت‌های منظم می‌توانند کمک کنند که حداقل خراش‌ها را داشته باشند.

۳. آیا می‌توان طراحی پایه‌های میز اداری را سفارشی کرد؟

بله، پایه‌های میز اداری مدل‌های سفارشی بسیار زیادی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از انواع مدل‌ها و طراحی‌ها برای تطابق با ترجیحات خاص خود استفاده کنید.

۴. آیا میزهای اداری با پایه فلزی گران‌تر از سایر میزهای اداری هستند؟

هزینه پایه‌های میز فلزی ممکن است بسته به نوع فلز و طراحی متفاوت باشد. اما به طور کلی بله، میز اداری پایه فلزی گران‌تر از سایر گزینه‌های میز اداری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع میزهای اداری میز مدیریت، میز کنفرانس، میز گروهی، میز کانتر و هماهنگی جهت بازدید از شوروم مبلمان اداری بینو و مقایسه انواع میزهای اداری از نزدیک با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره خرید مبلمان اداری و طراحی داخلی رایگان استفاده نمایید.

خرید مبلمان اداری لوکس

۱۶ بازديد

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : نکات مهم در خرید مبلمان اداری لوکس کدام است؟ برای خرید مبلمان اداری لوکس به چه نکاتی باید توجه شود؟

منبع نوشته : مبلمان اداری لوکس

در مرحله اول به شرکتی جهت طراحی مبلمان اداری خود مراجعه کنید که برای فضای اداری دفتر کار شما طراحی سه بعدی انجام می‎ دهد و چیدمان محیط کار شما را با بالاترین راندمان ارزیابی و طراحی می‌کند. برای ضمانت محصول خود باید بدانید که طول دوره ضمانت بسیار مهم است.

همچنین هر قسمت از مبلمان اداری لوکس باید دارای کارت گارانتی باشد. ضمنا برای خرید مبلمان اداری خود باید نیاز هر کارمند را در نظر بگیرید. جهت انتخابی صحیح به اطلاعاتی جامع و البته دقیق نیاز دارید، مانند اینکه به یک فضای کاری بزرگتر احتیاج دارید، یا به یک صندلی اداری ارگونومیک با یک میز بزرگ‎تر برای کار خود نیاز داشته باشید.

راهنمای خرید مبلمان اداری لوکس

این موارد جزئی باید به منظور جلوگیری از مسائل بعدی مورد توجه قرار گیرند.برای خریدی موفق بهتر است نظرات کارکنان خود را در خرید دکوراسیون داخلی دخیل نمایید. همچنین قفسه‎‏‎‏‌های فایل باید در یک شرکت وجود داشته باشند، زیرا آن‌ها برای ذخیره اسناد و مدارک مرتبط با کار، بسیار پرکاربرد هستند. سبک مبلمان اداری لوکس به طور کلی باید با نوع کسب و کار شما هماهنگ باشد و هر آنچه را که خرید می‌کنید باید با اندازه‎‌های موجود در شرکت شما تناسب کافی و لازم را داشته باشد، به طوری که بتوانید از وقوع اشتباهات مربوط به فضا و محدودیت ‎های مکانی، جلوگیری به عمل آورید. تحقیق در مورد قیمت‎ ها به شما کمک شایانی می‎کند تا بدانید دقیقا چه می‎خواهید و چه نوع مبلمانی را باید خریداری کنید. مهم‎ترین مسئله بودجه شما است و اینکه همه مبلمان اداری شما باید در یک محدوده قیمت مبلمان اداری خاص انتخاب شود و از لحاظ کیفیت و دوام دارای استانداردهای لازم باشد.

مبلمان اداری لوکس فضای اداری را بهبود می‌بخشد. اهمیت مبلمان اداری بر کسی پوشیده نیست زیرا علاوه بر فضای داخلی ادارات و سازمان‌ها می‌تواند نمای بیرونی قابل توجهی از سازمان به بیرون از فضای اداری و بین مشتریان و ارباب رجوع شما داشته باشد. مبلمان اداری لوکس، علاوه بر زیبایی ظاهری می‌تواند باعث افزایش بهره وری شود. توانایی افراد را در انجام کار مستمر بیشتر کند. سلامتی آن‌ها را بهبود ببخشد و فضایی مملو از آرامش را برای آن‌ها ایجاد کند. اما خرید مبلمان اداری لوکس چگونه است؟ قیمت مبلمان اداری خاص بر چه اساسی تعیین می شود؟ آیا هر فضایی مناسب این نوع مبلمان اداری است؟ اگر این سوالات به عنوان یک خریدار در ذهن شما وجود دارد و یا سوالاتی مشابه را در ذهن خود دارید با ما تا انتهای این متن همراه باشید.

ویژگی‌های مبلمان اداری لوکس

هنگام خرید مبلمان اداری بررسی ویژگی‌ها و کاربری‌های آن یکی از مهمترین اقدامات است. اما ویژگی‌های مبلمان اداری چگونه است و آن را برای فضای خود چگونه بدست آوریم. ما برای بهتر شدن درک این موضوع با یک مثال از یک مدل فرضی اقدام به بررسی ویژگی‌های مبلمان اداری خواهیم پرداخت. فرض کنید که شما صاحب یک کسب و کار با حدود ۱۰۰ نفر کارمند ستادی هستید. فضای در اختیار شما ۱۰۰۰ متر مربع است. کسب و کار شما دو بخش دارد. یک بخش سر و کار داشتن با مشتریان عمده به صورت بازدید روزانه و بخش دیگر مشتریان شما در فضای مجازی. در این صورت چگونه مبلمانی برای شما موثر خواهد بود؟

۱. کارایی مبلمان اداری

برای پاسخ به این سوال به چند نکته توجه کنید. ما در استاندارد فضای اداری موثر برای کارمندان گفتیم که فضای مورد نیاز برای هر فرد چیزی بین ۷ تا ۱۰ متر مربع است. پس شما فضای لازم برای هر فرد را دارید. بازدید کننده دارید پس نیاز به فضای پذیرش خوبی دارید. احتملا بازدید کنندگان شما با شما جلساتی خواهند داشت، بنابراین داشتن اتاق کنفرانس ضروری است. بخش از کار شما به صورت مجازی انجام می‌شود. می‌توان به راحتی نتیجه گرفت که بخشی از فضای اداری و کاری شما استارت آپی است. فضای استارت آپی فضای راحتی است. نیاز به انعطاف دارد.

پس انتخاب فضای اداری باز گزینه‌ای مناسب برای شماست. اما چه نوع مبلمانی می‌بایست خریداری شود؟ مبلمان اداری لوکس می‌تواند در فضای استارت آپی مورد استفاده قرار گیرد؟ قطعا جواب بله است. اما چگونه؟ شما در فضایی با انعطاف‌پذیری بالا (طراحی فضای باز اداری) می‌توانید از مبلمان اداری لوکس استفاده کنید. در بخش‌های مختلف مانند اتاق ریاست و اتاق جلسات. هدف ما از ذکر این مثال آموزش نگارش فهرست نیازمندی‌های و خرید مبلمان اداری لوکس و ساختمان اداری بود. پس پیش از خرید نیازمندهای خود را بشناسید و سپس خرید کنید.

۲. قیمت مبلمان اداری خاص

مبلمان اداری لوکس شامل بخش‌های مختلف می‌شود. میز اداری لوکس، صندلی اداری لوکس، کتابخانه اداری لوکس، کابینت و فایل اداری لوکس و… هر کدام جزئی کوچک از مبلمان اداری لوکس است. اگر به صورت دقیق‌تر بخواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم به بخش‌های زیر خواهیم رسید:

  • میز اداری لوکس: میز اداری تحریر لوکس، میز کارشناسی لوکس، میز کامپیوتر لوکس، میز تحریر لوکس، میز پذیرش لوکس، میز کنفرانس لوکس.
  • صندلی اداری لوکس: صندلی اداری ارگونومیک لوکس، صندلی کارشناسی لوکس، صندلی پذیرش لوکس، صندلی تحریر لوکس، صندلی کنفرانس لوکس.
  • کابینت و فایل اداری لوکس: کابینت اداری لوکس، فایل اداری لوکس زیر میزی و کنار میزی، فایل و کتاب خانه لوکس.
  • پارتیشن اداری لوکس: پارتیشن اداری لوکس، پارتیشن اداری شیشه‌ای لوکس، پارتیشن اداری چوبی لوکس، پارتیشن دوجداره لوکس شیشه‌ای

مبلمان اداری و تولید آن در حال حاضر یک صنعت پیچیده و پر رقابت است. شرکت‌ها و تولیدکنندگان بسیاری در حال حاضر اقدام به تولید مبلمان اداری می‌کنند اما تمامی آن‌ها قادر به تولید مبلمان اداری لوکس نیستند. خرید مبلمان اداری لوکس دارای ویژگی‌های طراحی بسیاری است. برش ها، زاویه و طراحی در این نوع مبلمان اداری بسیار متفاوت است. عرضه‌ی این نوع از مبلمان اداری نیز توسط تولیدکنندگان به دو صورت آفلاین و در فروشگاه‌های سطح شهر و به صورت آنلاین در فروشگاه‌های اینترنتی صورت می‌پذیرد. البته در این میان تعداد از تولید کنندگان به خاطر دوری از درگیری با خریدار تولیدات خود را در فروشگاه‌های مختلف به نمایش می‌گذارند و خریداران با واسطه اقدام به خرید آن‌ها می‌نمایند. در این گونه موارد طبیعی است که قیمت بالاتری نیز توسط خریدار باید پرداخت شود.

۳. مواد اولیه مبلمان اداری لوکس

یکی از دلایل اصلی تنوع مبلمان اداری لوکس مواد اولیه است. چوب جنگلی، نراد و کاج روسی، MDF، شیشه، آلومینیوم، آهن و… هر کدام می‌تواند یک نوع خاص، زیبا و لوکس از مبلمان اداری باشد. از این رو و با توجه به قیمت‌های متفاوت این مواد، مبلمان اداری نیز از قیمت متفاوتی برخوردار است. تولید کنندگان مبلمان اداری لوکس با بهره گیری از هنر طراحی و دستگاه‌های ویژه و با توجه به درخواست بازار اقدام به طراحی و ساخت مبلمان اداری می‌نمانید. همچنین در تعدادی از موارد تولید کنندگان از خریدارن طرح‌های سفارشی را نیز می‌پذیرند. بررسی‌های ما نشان داده است عموم طراح‌های سفارشی و خاص در مبلمان اداری لوکس هستند.

۴. بودجه خرید مبلمان اداری

پیش از خرید مبلمان اداری لوکس، بودجه‌ی خود را بسنجید. آگاهی از بودجه به شما کمک می‌کند در میان تنوع بسیار مبلمان اداری آنی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه‌ی شماست. علاوه بر این در آن رده‌ی قیمتی اقدام به انتخاب مبلمانی می‌کنید که بالاترین بازدهی را داشته باشد. در این مورد شاید داشتن ضمانت نامه برای شما از اهمیت بالاتری برخوردار باشد.

بهره وری بیشتر با خرید مبلمان اداری لوکس

کسب و کارها علاوه بر تمامی مواردی که برای خرید مبلمان اداری در نظر می‌گیرند، می‌دانند که مبلمان اداری می‌تواند موجب ایجاد بهره وری بیشتر در فضای اداری شود. از ویژگی‌های مهمی که جانمایی مبلمان اداری لوکس در فضای اداری ایجاد می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد فضایی شیک
  • بهبود وضعیت بصری سازمان برای کارمندان و بازدیدکنندگان
  • بالارفتن کیفیت کاری کارمندان با ایجاد راحتی بیشتر
  • کمتر شدن بیماری‌های جسمی که ناشی از کار و استفاده مداوم از تجهیزات اداری هستند.

کلام پایانی

گروه طراحی داخلی و تولید مبلمان اداری با بیش از ده سال سابقه در تجهیز فضای اداری و دکوراسیون داخلی سازمان‌های دولتی، خصوصی و استارت آپ‌های بزرگ کوچک ایران افتخار این را دارد که در تمامی مراحل طراحی و بازسازی فضای اداری به شما کمک کند. کارشناسان ما آمادگی لازم را دارند تا در صورت درخواست شما با بازدید از فضای اداری و شنیدن درخواست و هدف شما، بهترین طراحی فضا و مبلمان اداری لوکس و زیبا را برای فضای اداری شما تهیه کنند.

خرید مبلمان اداری ارزان

۱۳ بازديد

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : انواع مبلمان اداری ارزان قیمت چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ نیم ست اداری ارزان قیمت را از کجا می توانیم خریداری کنیم؟ یکی از نکات اصلی در انتخاب مبلمان اداری است. هر شرکتی ممکن است برای صرفه‌جویی در مخارج، برای خرید ‌‌مبلمان ارزان تمایل نشان دهد.

منبع نوشته : مبلمان اداری ارزان

در این راستا، برای تهیه چنین مبلمانی که قیمت پایینشان، عامل تعیین‌کننده در انتخاب آنهاست، کیفیت تا حدودی به فراموشی سپرده می‌شود. اما باید توجه کرد که در این راه، نباید کیفیت را فدای کمیّت نمود. با این حال با کمی ‌گشت و گذار می‌توانید با قیمت مناسبی، مبلمان اداری مد نظر خود را خریداری کنید. با بینو همراه باشید.

خرید انواع مبلمان اداری ارزان

مبلمان اداری بینو در تمامی‌شرکت‌ها و اداره‌ها استفاده می‌شود. هر کجا که افراد به کاری مشغول باشند، نیاز به ‌‌مبلمان اداری مناسبی است. از آنجایی‌که امروزه هزینه‌های راه‌اندازی و ثبت یک شرکت بالاست، لازم است به سراغ مبلمان اداری و یا به طور کلی تجهیزات اداری برویم. مبلمان اداری را می‌توانید از وب سایت‌های ارائه دهنده مبلمان اداری با تخفیف تهیه کنید. هرچند که بسیاری از فروشگاه‌های مبلمان اداری در سطح شهر نیز مبلمان اداری برای فروش گذاشته‌اند. در مورد فروشگاه مبلمان اداری مقاله خرید و فروش مبلمان اداری از فروشگاه‌های معتبر مبلمان اداری را بخوانید.

۱. کیفیت را فدای قیمت ارزان نکنید

البته در خرید مبلمان اداری تنها نباید به قیمت مبلمان اداری توجه کنید، زیرا ممکن است برخی از این مبلمان‌های اداری ارزان قیمت، دارای کیفیت بدی باشند. پس تنها ملاک در خرید مبلمان اداری، مبلمان اداری ارزان نیست. در این راستا خواسته‌ها و نیازهای خود را بشناسید، تا بتوانید بسته به قیمت مبلمان اداری، محصولات بسیار مناسبی را در کنار کیفیت مناسب آن داشته باشید. در مورد قیمت مبلمان اداری مقاله “قیمت مبلمان اداری” را بخوانید.

۲. متریال مناسب؛ انواع مبلمان اداری ارزان

اگر به‌ دنبال مبلمان اداری باکیفیت و ارزان قیمت هستید؛ توصیه ما یافتن متریال مناسب است. به‌عنوان مثال یک میز اداری با چوب ام دی اف می‌تواند کیفیت مناسب و قیمت مناسبی داشته باشد. هم‌چنین مبلمان اداری با کیفیت مناسب که از ساختار استانداردی برخوردار باشد، به‌شرطی که متریال زیاد لوکسی نداشته باشند، می‌تواند قیمت مناسبی داشته باشند. در این راستا شرکت‌های معتبر مانند شرکت تولید مبلمان اداری بینو دارای سابقه و تخصص طولانی مدت در تولید مبلمان و تجهیزات باکیفیت ارازن هستند. این شرکت‌ها می‌دانند چه متریالی کمترین قیمت و بیشترین بازده و کیفیت را خواهد داشت.

۳. تجهیزات اداری مناسب

برای یک شرکت یا اداره به‌جز مبلمان تجهیزات مناسب، استاندارد، کاربردی و ارزان قیمت نیز لازم است. به‌عنوان مثال وجود کمد فایل، میزهای ال شکل، میزهای چند منظوره، صندلی‌ انتظار ارزان، صندلی اداری مناسب و استاندارد و … همه باید با دقت انتخاب شوند. در این راستا می‌توانید با مراجعه به صفحه بینو از تجهیزات اداری متنوع ما دیدن فرمایید و اقدام به سفارش نمایید.

۴. مبلمان متناسب با ابعاد فضا

خیلی از اتاق‌ها در یک شرکت یا اداره دارای ویژگی‌های خاص و کمبودهای در ابعاد هستند. این به آن معنا است که نیاز است برای آن فضا، به‌صورت تخصصی اقدام به سفارش مبلمان و تجهیزات نمود. در این زمینه باید از افراد متخصص و مشاوران ارشد استفاده کرد. مشاوران ما با حضور در محل مورد نظر راهنمایی‌های تخصصی خود را ارایه می‌نمایند و کار خرید ‌‌انواع مبلمان اداری ارزان قیمت را برایتان راحت می‌کنند.

۵. پارتیشن اداری ارزان قیمت

گاهی در یک مکان نیازمند جداسازی فضاهای کاری و ایجاد فضاهای مستقل هستیم. استفاده از دیوارها و ساخت سازه‌هایی این‌چنین بسیار هزینه بردار است. در ضمن آن‌که در بسیاری مواقع به‌صورت فوری و بدون صرف وقت زیاد لازم است امکانات جداسازی اعمال شود. در این زمان استفاده از پارتیشن‌ شیشه‌ای یا چوبی کمک قابل توجهی خواهد کرد. پارتیشن‌ اداری دارای انواع گوناگون و طرح‌های متنوعی هستند؛ که با مطالعه مقالات تخصصی بینو در زمینه پارتیشن اداری می‌توانید اطلاعات کاملی در این زمینه به‌دست آورید.

دکوراسیون اداری؛ انواع مبلمان اداری ارزان

در لحظه ورود به یک شرکت یا اداره، نمای ظاهری و دکوراسیون اتاق‌ها و سالن‌ها دارای اهمیت بسیاری است. اگر به‎‌‌دنبال ایجاد یک فضای کاری در سطوح بالا هستید؛ باید به این نکته اهمیت دهید. گاهی این تصور وجود دارد که رسیدگی به ظاهر امور هزینه زیادی را شامل خواهد شد و به‌همین دلیل از رسیدگی به این امور صرف نظر می‌کنیم. اما لازم است بدانید که دکوراسیون ارزان قیمت و با کیفیت هم قابل اجرا است. متخصصان ما توانایی و تخصص بالایی در ارایه راه‌کارهای مناسب و کاربردی در این زمینه دارند. استفاده از المان‌های مدرن و مطابق مد روز در کنار توجه به بالا نرفتن قیمت تجهیزات و لوازم ملزوم کاری تخصصی است و در صورت تمایل، ما در این زمینه در کنارتان خواهیم بود. در مورد دکوراسیون مقاله دکوراسیون داخلی و رازهای آن به شما اطلاعات خوبی خواهد داد.

میز اداری ارزان قیمت بینو

در راستای تهیه ‌انواع مبلمان اداری ارزان قیمت باید میزهای اداری ارزان قیمت و با کیفیت نیز تهیه نمایید. میز اداری بینو دارای انواع گوناگون و قیمت‌ها متفاوتی هستند. این تنوع در محصول آنقدر زیاد است که بی‌شک برای هر بودجه‌ای می‌توان میز اداری باکیفیت و مناسبی خریداری نمود. انواع میزهای اداری بینو عبارت هستند از:

  • میز مدیریت
  • میز کنفرانس
  • میز کار گروهی
  • میز کارشناسی
  • میز پیشخوان
  • میز جلو مبلی
  • ست سفارشی مبلمان اداری

که در صورت تمایل می‌توانید مقالات تخصصی بینو در این زمینه را مورد مطالعه قرار دهید. برای مشاوره در زمینه مدل، طرح، متریال، اندازه و محصولات با قیمت مناسب بعد از بررسی صفحه اینترنتی بینو، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از راهنمایی‌های رایگان بهره‌مند شوید.

قیمت مبلمان اداری

‌مبلمان اداری با کیفیت مناسب را نمی‌توان از هر جایی خریداری نمود. برای تهیه چنین محصولاتی باید به‌سراغ افراد متخصص و کارآمد در این زمینه بروید. تخصص ما ارائه محصولات با کیفیت است. همه سعی ما در این است که محصولات خود را با حداکثر کیفیت و حداقل قیمت عرضه نماییم. به ما اعتماد کنید و تا سالیان طولانی از این اعتماد لذت ببرید.

کلام آخر

این مقاله با عنوان ‌انواع مبلمان اداری ارزان قیمت توسط شرکت برنا یاور ویرا، به نگارش درآمده است. در این مقاله اطلاعات اولیه‌ای در زمینه تهیه ‌مبلمان اداری ارائه شد. جهت دریافت اطلاعات تخصصی در زمینه تهیه ‌مبلمان اداری و سایر تجهیرات اداری می‌توانید از صفحه ما دیدن نمایید و مقالات تخصصی ما در هر زمینه را مورد مطالعه قرار دهید. با مراجعه به سایت بینو می‌توانید از مبلمان با کیفیت و قیمت مناسب ما نیز برخوردار شوید. برای بررسی، راهنمایی و مشاوره خرید مبلمان اداری مناسب خود با شماره‌های تماس دکوراسیون داخلی بینو و برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.